10 x překonané cíle za měsíc.
Firma JP Konstrukce sídli v srdci Vysočiny. Přes 20 let staví autentické a kvalitní roubené domky. Na rozdíl od většiny konkurenčních firem nemají žádný katalog roubenek, nebo unifikované součásti. Každý projekt zpracovávají individuálně. I tím nám byla spolupráce od začátku sympatická.
Rozsah.
Sociální sítě
Reklamní kampaň
UX/UI Design
Webflow development
SEO
Rozpočet
50.000 - 75.000 Kč
jpkonstrukce.cz
Problém
JP Konstrukce měli slušně zaběhnutou Instagramovou stránku z hlediska počtu sledujících. Z Instagramu ale přicházely pouze lajky, nikoliv zákazníci. Utráceli zbytečně vysoké rozpočty ve špatně nastavených a optimalizovaných reklamách.
Řešení
Cíle byly jasné. Rozhýbat sledující k aktivitě a projevení zájmu o služby a opravit reklamní kampaně tak, aby byly dlouhodobě ziskové a udržitelné.
Marketing v číslech:
Cena za jednu poptávku v kampaních: 112 Kč
Růst zájmu na Facebooku: +280%
Počet poptávek během prvního měsíce: 88
Předpokládaná návratnost: 20x investice
Jak jsme nakopnuli Meta Ads.
Dlouhodobá cena za poptávku pod 112 Kč.
Největší úspěch jsme zaznamenali na Meta Ads. Ačkoliv šlo o první, správně spuštěnou kampaň, kterou jsme začínali bez jakýchkoliv předchozích dat, předčila veškeré očekávání. Desetkrát. Získali jsme 88 poptávek za 31 dní. S cenou 112Kč/poptávka. Přes 12.5% všech poptávek se dostalo hlouběji do prodejního proces, v kontextu služby, která se cenově pohybuje nad 2 miliony Kč. Nyní držíme dlouhodobě cenu pod 109Kč/poptávka.
Graf ukazuje vývoj počtu poptávek v čase.
8 poptávek během jednoho dne.
Během rekordního dne jsme získali 8 poptávek. To je jedna poptávka v průměru každé 3 hodiny. Majitel JP Konstrukcí měl co dělat, aby na poptávky stihl reagovat. Těchto výsledků jsme docílili z velké části i díky dobře zpracovaným kreativám (bannery a krátká videa). Ty jsme navíc sladili do stejného stylu s příspěvky na sociálních sítích.
Bannery použité v kampani.
Tip
Testujte různé kreativy a texty. Ačkoliv se na první pohled nemusí zdát, že jsou bannery rozdílné, pouze s rozdílným prodejním textem, rozdíl mezi nimi byl skoro 20%! Vyberte pro svoji kampaň dostatečný rozpočet na to, abyste mohli testovat alespoň 4 kreativy v jednu chvíli.
"Sám jsem byl při spouštění kampaní zvědavý, jak se jim bude dařit. Hned od začátku jsme testovali 2 cílení, kde jedno bylo na zájmy okolo roubenek a druhé jsme nechali "širší". Po testovacím období však obě varianty přinášely stejně dobré výsledky, proto jsme je nechali běžet a klientovi tak v jeden den vyplnilo kontaktní formulář až 8 zájemců! Nyní jsme na pozadí udělali pár změn a spustili kampaně znovu. Cenou za poptávku už se blížíme ke 106Kč."
Poptávky jsme začali těžit i z webu.
Úspěšnost spolupráce otevřela dveře rozšíření marketingu. Po průzkumu trhu a konkurence se jevil jako další logický krok oživení webu. Web jsme se rozhodli překopat a postavit znovu od 0. Cíle webu byly jasné - vylepšení uživatelské zkušenosti a konverzní míry. Po spuštění webu jsme začali pracovat na základním SEO a zvyšování pozic pomocí článků.
Z webu jsme udělali stabilní zdroj poptávek.
Efekt kvalitně postaveného a propracovaného webu na sebe nenechal dlouho čekat. Během prvních 2 měsíců provozu webu jsme získali 10 poptávek na stavbu roubenek. Od menších roubenek, po velké, několika-roubenkové projekty od investorů. Díky správně zvoleným klíčovým slovům se v průměru pohybujeme na 9 pozici na vyhledávači, což v kombinaci s proklikovostí nad 15% dělá ultimátní zdroj návštěvnosti a zákazníků.
Tip
Díky Webflow se nám daří trefit ten příjemný střed, mezi nejlevnějším webem, hotovým za týden a webem za statisíce. Podařilo se nám tak dostat na trh s webem rychle, efektivně a s rozumným rozpočtem. Ten jsme jako vždy dodrželi do poslední koruny.
Více o Webflow
Případové studie jako konverzní prvek.
Na web jsme přidali tři případové studie již postavených roubenek. Uživatelé webu se tak mohou podívat firmě JP Konstrukce přímo pod ruce. Mohou si pročíst konkrétní realizace a postupy a přemýšlet nad tím, jak by se jim podobná roubenka líbila.
Podobná případovka nejen zvyšuje důvěryhodnost celého webu a firmy, ale zároveň přidává na konverznosti a prodejnosti.
Tip
Pokud to jde, pracujte s referencemi lépe, než jen jako text v a pod ním něčí jméno. Čím konkrétnější u reference jste, tím lépe.
Co o spolupráci říká klient?
"Ve Weblify jsem našel silného marketingového i byznysového partnera. Splnili a překonali všechny cíle, které jsme si nastavili. Zároveň jsem se na ně mohl kdykoliv obrátit. Těším se na další spolupráci.
Řekněte si o nezávaznou konzultaci.
Spojíme se s vámi a probereme váš projekt. Navrhneme vám to nejlepší řešení.
+420 775 618 632
kontakt@weblify.cz