Raketové snížení bounce rate webu.
MCM Company s.r.o poskytuje již přes 15 let služby v oboru ohýbání plechů. V posledních letech zavedli navíc další 2 obory, které potřebovali zpropagovat a dostat mezi lidi.
Problém
MCM Company měla web z roku 2014. 10 let je ale ve světě technologií velmi dlouhá doba. Web byl statický, neobsahoval dostatek informací a měl velmi složitou správu. Web hlavně nebyl reprezentativní. Firma MCM Company potřebovala ukázat, že jde s dobou.
Plán
Ponechali jsme barevnou paletu z logo manuálu. Pro design jsme zvolili "hranaté" tvary, symbolizující tvrdý průmysl. Pro vývoj webu jsme zvolili Webflow, kvůli efektivitě a lehké správě.
Design
Postupovali jsme podle logo manuálu. Přidali jsme vlastní pattern, který nyní používáme jako podpisový. Web jsme nechali s bílím pozadím, pro čistší vzhled. V rámci spolupráce jsme designovali i produkty, jako jsou reklamní drinky a další firemní produkty.
Vývoj
Vyvíjeli jsme na Webflow. Použili jsme jejich CMS (redakční systém). Díky němu jsme schopni my i klient rychle měnit obsah na webových stránkách. Zároveň jsme velice efektivní v přidávání nových funkiconalit.
Re-designem se nám podařilo získat skvělé statistiky. Ačkoliv se jedná o B2B byznys, která má většinou statistiky horší, než B2C, podařilo se nám průměrná dobu strávenou na webu se zvýšit 230% a Bounce rate držíme pod 40%.
Závěr
Podařilo se nám vytvořit skvělý web, který zaznamenal úspěch a to hlavně u uživatelů. Tomu dosvědčují hlavně statistiky. Nyní prozkoumáváme možnosti v segmentu B2B marketingu, který bude hned po webu pro MCM Company zásadní.
“Jsem rád, že jsem zvolil společnost Weblify. Promptní přistup řešení dané problematiky, mě nadchnul. Rychlá a věcná komunikace, nápady a cenová politika. Určitě budu i nadále spolupracovat se společností Weblify.”
Kontakt
Pojďme společně nakopnout i Váš Webflow projekt.
Sdělte nám Vaši vizi a my ji přeměníme v realitu.