Nový web, který zajistil lepší pozice.
Zoomarket Čech je jedna z firem našeho dlouhodobého klienta, pana Čecha. Zoomarket funguje přes 20 let a je postaven na upřímné lásce k práci a oboru.
Problém
Webové stránky Zoomarketu byly vytvořeny v roce 2013. Už z této věty je jasné, kde byl problém. Stránky byly z velké části nefunkční a designově zastaralé. Zároveň chyběla jakákoliv část technického SEO a stránky byly na dně z hlediska pozic ve vyhledávači.
Plán
V plánu bylo zachovat pouze logo, které je na spoustě propagačních materiálů a visí na prodejně. Web bylo nutné překopat od začátku do konce. U UX/UI designu jsme zvolili mobile-first postup, kdy dáváme důraz na mobilní verzi webu.
UX/UI design
Prošli jsme s klientem UX analýzou a průzkumem, definováním user flows. Informační infrastrukturu a wireframy jsme zhotovili metodou mobile-first. Následné doplnění UI designem proběhlo s ohledem na barvy definované logem ale i na přání klienta.
Webflow development
Web je postavený na technologii Webflow a známem framework ClientFirst. Díky těmto technologiím se nám podařilo projít vývojem velmi efektivně, nechat web jednoduše editovatelný a zároveň kódově uhlazený. Vlastním kódem jsme přidali PDF soubory, napojené na CMS.
Tip.
Nebojte se experimentovat s tmavým pozadím webu. Tmavé weby mají spoustu výhod z hlediska uživatelského komfortu. Mějte ale na paměti, že tmavému pozadí musíte uzpůsobit výběr fotek a obsahu na web. Velmi tmavé fotky nevypadají na tmavém webu dobře.
U designu v vývoje webu pro Zoomarket se nám podařilo na plno využít výhod Webflow a ClientFirst frameworku. Z hlediska času jsme UX/UI designu alokovali více než polovinu, což bylo pro úspěch webu zásadní. Radost máme také z technické funkčnosti a rychlosti stránky. Stránka se pohybuje na 98-100 % v indexu performance na desktopu a 95-98 % na telefonu.
Statistiky
Web jsme optimalizovali pro dosažení co nejlepších výsledků v indexu výkonu (performance), přístupnosti, osvědčených postupů a SEO. U těchto statistik jsme dosáhli na 95%+ u všech mezi desktopem a telefonem. Základ pro tyto čísla je optimalizace obrázků do webp formátu, nebo správné rozložení stránky na telefonu.
Závěr
Web se povedlo dotáhnout k spokojenosti nás i klienta. V pozadí jsme pro klienta připravili video návody, jak CMS (redakčním systémem) pracovat. Web se také díky správně optimalizovanému technickému SEO a indexaci posunul i v pozicích ve vyhledávání. Nyní zvažujeme i expanzi SEO marketingu s cílem dostat web ještě dál.
“Jsem rád, že jsem zvolil spolupráci právě s agenturou Weblify. Vstřícný přístup, skvělá komunikace, pružnost a především výborný výsledek! Děkuji a těším se na další spolupráci.”
Kontakt
Pojďme společně pousnout Váš web.
Sdělte nám Vaši vizi a my ji přeměníme v realitu.